איך אפשר לשמר את השטיח שלכם?

תוכן עניינים

שטיח יפה ונוח מוסיף לכל חדר ולכל וסלון יופי והדר, חמימות בהרגשה ביתית, ונוחות מקסימלית. אחרי שקניתם שטיח נאה בשביל הבית, בין אם מדובר בשטיח קילים איכותי, או בכלל על שטיח עגול מיוחד, או שטיח צמר מאוד מפנק, אתם תרצו בוודאות להבטיח שהשטיח שלכם באמת ישמור על היופי ועל הייחודיות שלו לאורך הרבה מאוד שנים. לפניכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם לשמור על השטיח שלכם מטופח ויפה.

מיקום

מיקום נכון של השטיח אכן יעזור לכם רבות בשביל למנוע שחיקה מהירה מאוד של הסיבים, ויתן לשטיח שלכם להישמר נאה ונוח. תתאימו את הסוג של השטיח אל המיקום שלו, זאת אומרת, במסדרונות ואזורים אחרים שבהם קיימת תנועות ערות, מומלץ מאוד למקם שטיח עמיד, שהוא בעל סיבים קצרים, בשביל להימנע משחיקה של השטיח. במקומות בהם יש סיכוי רב להצטברות של פירורים, תפרשו שטיח שקל יותר לשאוב ממנו את כלל הלכלוכים, רצוי שטיח בעל סיבים קצרים. בחדרי הילדים ובחדרי שינה כדאי לכם לפרוש שטיחים נעימים. בנוסף תימנעו מחשיפה של השטיח אל שמש ישירה, אששר תפגע בצבע שלו. תשתדלו לא להניח על השטיח דברים כבדים, אשר יותירו סימנים על השטיח, ותמנעו מגרירה של חפצים ורהיטים על השטיח על מנת לא לפגוע בסיבים.

ניקיון מקצועי

את התחזוקה השוטפת היומיומית מומלץ מאוד לבצע בכוחות עצמכם, דאגו לניקוי שטיחים מקיר לקיר ובנוסף יחד עם זאת, אחת לשנה חשובשתפנו לחברות לניקוי שטיחים בשביל ביצוע של ניקיון מקצועי לשטיח. חברות לניקוי שטיחים בכל אזור, גם חברות ניקוי שטיחים בתל אביב והסביבה (ראו המלצה מטה) מחזיקות ציוד מקצועי אשר מאפשר להן לנקות את כל השטיח בצורה  מקצועית, יסודית ובטוחה. ניקוי מקצועי של השטיח אחת לשנה יחזיר לו את הזוהר שלו, וישמור עליו לאורך הרבה שנים. לגבי תחזוקה שוטפת של השטיח, לשאוב את השטיח שלכם לפחות פעם בשבוע ישמור עליו לאורך זמן, ופעם בחודש תהפכו את השטיח ותשאבו אבק גם כשהשטיח הפוך. 

Interior design - sofa, a green plant, white walls

אז אם אתם מחפשים חברות ניקוי שטיחים בתל אביב והסביבה, אנו ממליצים על חברת SOS clean מניסיון אישי! השירות שקיבלנו היה יוצא מן הכלל ועל כן – כדאי שתכירו את החברה ואת בעלייה – אלכסנדר הרץ, הינו בעל מקצוע וותיק בתחום עם ניסיון מוכח מעל 10 שנים.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן