היונים עושות לכם בעיות בבית ? גלו איך אפשר לפתור את הבעיה

תוכן עניינים

גם לכן נמאס לנקות את המרפסת מקקי של יונים? גם לכן יש כבר סיוט מהרעש שהן עושות? מהנוצות שחודרות הביתה או מהכינים שהן מייצרות בחלונות הבית שלכן? אז הנה כמה דברים שלא ידעתן על יונים ועל הדרך להרחיק אותן מהמרחב שלכן! 

יונים זה לא רק חיה מלכלכת אלא מסוכנת:

אז מעבר למטרד הלכלוך והאסתטיקה, היונים מייצרות רעש מטריד וסכנת מחלות. הן גורמות לנזקים במזגן, באיטום הגג, בצנרת החיצונית של הבניין וגורמות לקילופי צבע והתיישנות מוגברת של הביניין. באגף המחלות, הדבר אינו שמועה חסרת בסיס, ישנן 60 סוגי מחלות שיכולות להיות מועברות מיונים ישירות אל בני אדם: דררת, סלמונלה, דלקות וכו'. קבוצת הסיכון העיקרית הם ילדים עד גיל 5 ומבוגרים מעל גיל 60. 

מהם הפתרונות שקיימים בשוק ומה הכי כדאי?

דחלילים: דלילים הם מוצר עשוי פלסטיק ונראה כמו עורב. היונים אמורות לפחד מהדחליל ולא להתקרב. המוצר הוא בהתקנה עצמית ואין עליו כל אחריות. חשוב לציין כי פתרון זה אינו אפקטיבי למרפסות גדולות ובטח לא לאורך זמן רב. היונים בסופו של דבר מבינות שמדובר בחפץ דומם ולא בעורב.
מתאים לאדניות פרחים או מעקה קצר. 

דוקרנים: הדוקרנים מתאימים להתקנה על משטחים ישרים בלבד כמו אדן החלון. הסוג המועדף על דוקרנים הם אלו העשויים נירוסטה ועובדים על רטט. טווח המחירים הוא בין 80 ל100 שקל למטר כולל עבודה.

הפתרון ההומני: יונים נורא אוהבות משטחים יציבים וישרים. הפתרון הבא הוא מעין קפיץ שמותקן על קצוות של גגות או מרזבים ומונע מהיונים להתמקם ולעמוד על המשטח מפני שהוא קפיצי ולא יציב. פתרון נקודתי והומני יותר ליונים מאשר הדוקרנים אך לא מתאים לכל מקום בבית. הוא יעיל במקומות בהם ילדים נמצאים כי הוא חשש לנזק כמו מהדוקרנים. 

הרחקת יונים מביתכם:

יש כמובן עוד פתרונות שלא ציינו, אך בחרנו כמה מהאפקטיבים ביותר. וודאו כי לבעל המקצוע שאתם לוקחים יש רשיון ושהוא מבוטח כחוק. במקרה ולא בדקתם וקרה משהו לבעל המקצוע הוא יכול לתבוע אתכם וזה בהחלט לא יהיה נעים. 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן