הכירו את הקורקינט – INOKIM OX

תוכן עניינים

קורקינט OX INOKIM מתהדר בעיצוב ממש ייחודי, בעוד שהוא נחשב לאחד מהקורקינטים הכי איכותיים שקיימים כיום בשוק. כל החלקים של הקורקינט הזה מותאמים אישית ויוצרו באופן הזה שיתאימו ויעבדו ביחד. זה לא קורקינט אשר בנוי מחלקים גנריים. קורקינט OX INOKIM כולל כנף חד צדדית, שבאמצעותה אתם יכולים להחליף את הצמיג מבלי להסיר בכלל את הגלגל. המתלה החדשני של הקורקינט הנ"ל עמיד, שקט במיוחד ודי נוח. ולעומת קטנועים רבים אחרים, יש לו מצערת אגודל שנשארת נוחה בנסיעות ארוכות. והיום נדון אודות קורקינט OX INOKIM, כאשר נתרכז במושא המאמר – הכירו את הקורקינט OX INOKIM, היו אתנו.

האם INOKIM OX מיועד למי שלא שפר עליו גורלו מבחינה כלכלית?

ממש לא, נהפוך, ה- OX INOKIM לא מיועד לבני אדם אשר תרים אחרי הקורקינט המהיר והזול ביותר. הקורקינט הזה מיועד אך ורק למי שמחפש קורקינט שעובד מצוין מחוץ לקופסה, אינו זקוק לתיקונים תכופים, ובעל איכות ועיצוב קסומים.

הכירו את הקורקינט – INOKIM OX – מה אתם אומרים על איכות הרכיבה עליו?  

בבחינת – הכירו את הקורקינט OX INOKIM, הרכיבה על הקורקינט הזה מרגישה מצוין – הכול, החל מהאחיזה, דרך מצערת האגודל וכלה במתלים – מרגיש סופר חלק. המתלים קשיחים, אך עדיין מצליחים לספוג מהמורות, ומעוררים ביטחון. וכמו כן, הוא עושה הכול תוך כדי כך שהוא שקט במיוחד. לקורקינט הזה יש ממש אפס חריקות או צלילים מעצבנים – שום דבר לא מרמז שהוא משהו חוץ מאיכות פנטסטית. בסך הכללי, איכות הרכיבה עליו היא אחת התכונות הבולטות שלו. זה היבט שבו תבינו כי מדובר אודות מכונה שתוכננה בכוונה כתכלית ולא כפח של חלקים.

הכירו את הקורקינט – INOKIM OX – האם הוא ניכר בזכות התצורה המקופלת שלו? 

בהיבט של – הכירו את הקורקינט OX INOKIM, בוודאי שהוא ניכר בזכות התצורה המקופלת שלו – מנגנון הקיפול וצורת הגבעול מעוצבים להפליא, בעוד שהם מרגישים יציבים לנעילה במקומם ונשיאה ביד אחת. ברם, הוא די כבד, באופן יחסי. זה עולה על כושר הנשיאה של בני אדם רבים, וגם מי שמסוגל יותר לא ירצה לשאת אותו יותר מהנדרש. כאשר הגבעול שבו מתקפל, הכידון לחלוטין איננו מתקפל. עדיין הצלחנו להכניס את אותו מקופל לתוך תא המטען של מכונית נוסעים קטנה, אם כי בקושי רב.

תמונה לקוחה מתוך האתר: אופני דניאל

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן