הכלב שלכם מתגרד? כל מה שאתם צריכים לדעת על הדברה

תוכן עניינים

רבים ברחבי הארץ מגדלים חיות מחמד כאילו שהן חלק מהמשפחה, כמו חתולים וכלבים למשל. ישנם מצבים שהכלב מתגרד ואין אנו מבינים מהי הסיבה לגירודים, אך כמובן שזוהי תופעה המטרידה גם אותו וגם אותנו. חשוב מאוד להבחין בכלב ולהתבונן בו בפעילויות היום יום שלו כדי לדעת האם הוא מתגרד או שלא, כי יש לכך סיבות שונות, ובינהן פרעושים. 

אחריות אישית תעזור לכלב לחזור לשגרה 

במידה ונתקלנו בסיטואציה של גירוד מצד הכלב והיא חוזרת על עצמה, זה צריך להדליק לנו נורה אדומה ועלינו לטפל בזה כמה שיותר מהר. הם גדלים איתנו, הם החברים הכי טובים שלנו והם קשובים לנו. אנחנו כבני אדם צריכים לעזור להם בשעת משבר ולעשות להם רק טוב. הדברת כלבים זו פעולה שמהותה נגד פרעושים ומזיקים אחרים, והיא יכולה לעבוד בשני פנים – הראשון הוא הדברה של סביבת הכלב וכל הבית, והשני הוא הדברת הכלב עצמו. 

ההדברה פוגעת בכלב אם לא נשתמש בה נכונה 

כשאנו רוצים לבצע הדברת כלבים, חשוב קודם כל להתייעץ עם הוטרינר שאנו מכירים. הוטרינרים יודעים הכי טוב מכולם מה יש לכלב ומה כדאי לתת לו. וטרינר מוסמך ימליץ לכם על חומר הדברה ביתי שניתן עבור הדברת כלבים, ואינו מזיק כלל. כל המטרה של התכשירים הללו הם לייצר איזושהי ״מלכודת עכברים״ ובכך למשוך את הפרעושים אל החומר, ובכך הם מתים אחד אחרי השני. בנוסף לכך, התכשיר לא יפגע בכלב אלא אם כן נשתמש בו נכונה. הוא עלול להזיק מאוד ואף להחריף את המצב במידה ולא נשתמש בו כשורה. 

הדברת כלבים – זו אחלה תוכנית 

הדברת כלבים כאמור לעיל חלה במצבים שונים ובהתאם לסוג הכלב ומשקלו. כל כלב מגיב אחרת לטיפולים שונים, לכן חשוב להיות קשובים לאיש המקצוע וללכת אך ורק על פיו. כמו כן זכרו להתבונן היטב בהוראות השימוש ולתת להם מקום וזמן להתעמק בשביל לא לפספס ולא לטעות אפילו פעם אחת בדרך. הדברת כלבים זו פעולה פשוטה, אך היא עלולה להפוך קשה אם לא נדע איך לנהל אותה כשורה. 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן