איך לשלב תמונות בחלל המשרדי

תוכן עניינים

עיצוב המשרד האישי השתנה דרמטית בשנים האחרונות, בעבר, לעיצובו של המשרד לא הייתה שום עדיפות, ולא הושקעה בו מחשבה, אך בשנים האחרונות, כשהובן שעיצוב מושך ומתאים של משרד מושך עובדים חדשים, העלה את רמת ההשקעה של חברות ובתי עסק בעיצובו של משרדן.

הוספת תמונת קיר

אחת הדרכים הנפוצות, שהופכת את המשרד לסביבה ביתית ונעימה יותר, היא להוסיף תמונות קיר, אין מדובר בתמונות רגילות, אלא בתמונות אמנותיות שטומנות בחובן טרנדים עיצוביים שחמים בעולם כולו.

לספר את סיפור החברה

בעיצוב המשרד, ובתליית תמונות על הקירות, המשרד בעצם מספר את סיפורו, גם לעובדיו, וגם למבקרים המגיעים לבקר בו. משרדים רבים בוחרים להשקיע בסיפורים המסמנים רגעים בחייה של החברה. לעיתים מדובר בנקודות חשובות, כמו תאריך ותקופת הקמת החברה, ולעיתים דווקא מסר כלשהו שחשוב לחברה לספר, אם זה מטרותיה וחזונה, ואם זה שינוי או חידוש שהיא מביאה לעולם.

אבסטרקט ואיורים

הכוונה ליצירות שמעודדות יצירתיות, וזאת בגלל היותן מופשטות, והיכולת של כל אדם לראות בהן משהו אחר. המשרדים ומקומות העבודה אוהבים מאוד להשתמש בתמונות ואיורים מהסוג הזה, משום שבעיניהם הם מעודדות יצירתיות, וגורמות לעובדים למצות עד תום את הפוטנציאל הטמון בהם.

צבעים בהירים

אור ואוויר, משפיעים רבות על מצב הרוח של העובדים, אווירה חיובית אינה מגיעה בלי שגורמים לה להגיע, וזאת בין השאר, בעזרת צבעים בהירים ושמחים. מלבד האווירה השמחה, צבעים אלו גם גורמים למוח לפעול בצורה יותר מהירה ויעילה. יצירת צבעים מנוגדים, מסמלת את היותו של מקום העבודה, מקום רענן ומלהיב.

מותג החברה

מומלץ מאוד לשלב בתמונות את מותג המשרד או החברה, וזאת על ידי הזמנת תמונות בעיצוב אישי. הכנסת העיצוב האישי לתמונות, מאפשרת גם היא לספר את סיפור המשרד, וגם לגרום לסוג של גאוות יחידה בקרב עובדי החברה.

לסיכום, בחירת סוג התמונות חשובה מאוד ליצירת אווירה משרדית שמחה ותוססת. כיום, מבינות החברות, שאווירה כזו יכולה לשפר את יעילות העובדים ואת עבודתם, ולכן משקיעות מאוד בתמונות בצבעים בהירים, ובהעברת סיפור החברה דרך התמונות.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן