טלפון חדש? בואו להכיר את הסדרה החדשה של אייפון SE

תוכן עניינים

רגע לפני שאתם מתחדשים בטלפון חדש, כדאי לכם לשמוע על הסדרה החדשה שאפל הוציאו. הם השיקו את הסדרה ב31 למרץ והיא כבר חוללה הרבה רעש מסביבה. היא מתאימה לאנשים שאוהבים פלאפונים חדישים במחירים נגישים! מעניין אתכם? בואו לקרוא ולדעת הכל על הסדרה פורצת הדרך של אפל, שמוכיחה כל פעם מחדש שהם יודעים מה הם עושים! 

אז מה זה בעצם iPhone SE?

אייפון SE הוא טלפון חכם עם מסך מגע כמובן, המיוצר על ידי חברת אפל הידועה. הוא נחשף לראשונה בשנת2016 והושק ב31למרץ של אותה השנה. חיצונית הוא זהה לחלוטין לאייפון 5S אבל המעבד, המצלמה ושאר הפיצ'רים לקוחים מהאייפון המתקדם יותר (אייפון 6S) האיפון מגיע בשלל צבעים" כסף, זהב, אפור חלל, וזהב ורוד. 

לחובבי הצילום – זה המכשיר בשבילכם

אנחנו חושבים שיש היום המון משקל על המצלמה של מכשיר הפלאפון שלנו כמעט אצל כולם. אולי אנחנו טועים, אבל בעידן שבו הכל מצולם ועולה לרשתות כיף שיש לנו מצלמה מקצועית בכיס שלנו. אם כבר יש מכשיר שצמוד אלינו 24\7, לפחות שיצלם טוב ויכיל בתוכו מזכרות באיכות גבוהה לכל החיים. 

אז מיהו קהל היעד העיקרי של מכשיר האייפון SE?

שאלו אותנו הרבה, והחלטנו לצאת לבדוק!
מכיוון שיש לו את הרכיבים והתכונות של לפני כמה שנים אך בשילוב מעבד נהדר ומעודכן ובמחיר מצויין, לא הופתענו לגלות שאולכוסיית היעד שלו היא בעיקר ילדים ומבוגרים. הרבה סיפרו שההורים שלהם לא רצו מכשיר "מפונפן" אבל עדיין רצו לשרג אותם – מכשיר האייפון ES הוא לא מאיים ונראה חדשני. באמצעות המראה מהיושן שלו למבוגרים קל יותר להתחבר אליו. ומה באשר לילדים? מכיוון שהוא יחסית זול, בעל מראה חזק מבחוץ (בניגוד לאייפונים הרזים של היום) אבל מבפנים הוא לגמרי חדיש ומעולה – הוא מתאים לילדים כמו כפפה ליד. 

אין פלאפון אחד שמתאים לכולם ואת זה אפל כבר יודעים

הגאונות של אפל היא לחשוב ולמצוא פתרונות גם לאוכלוסיות יעד הכי מורכבות ושכיחות שיש. הוא נותנים מענה לכולם. מעבדים, מסכים, גדלים, מראה. ולנו רק נותר להנות! 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן