מחפשים את המשרה הראשונה שלכם בהייטק? כך תעשו זאת

תוכן עניינים

עבודה בהייטק היא כבר מזמן לא מילה גסה. להפך, נדמה שהייטק זה הפתרון האולטימטיבי לכולנו – וזה מה שהופך את חיפוש המשרה למאתגר כל כך. תרשו לי להקל עליכם

בין אם אתם באים מעולם התכנות, עולם ההנדסה, עולם המרקטינג או אף אחד מאלו – עולם ההייטק צמא לאנשים עם מוטיבציה וידע. מזל טוב, הגעתם לשלב שבו אתם צמאים אליו בחזרה. איך מוצאים את משרת ההייטק המושלמת? ויותר מזה, איך מתקבלים אליה? 

דע את עצמך

לפני התפקדות למשרה, חשוב לדעת מהן החזקות והחולשות שלך. חשוב להגיש קורות חיים למשרה שתואמת את היכולות והכישורים שלכם. כלומר, עשו חושבים עם עצמכם – מהי המשרה שתבליט את האיכויות שלי? האם המשרה המתאימה לי לאור הניסיון והידע שלי? אלו שאלות שחשוב לשאול את עצמך לפני הצלילה לשוק.

הכנה מקדימה

רוב הפעמים, קבלה למשרת הייטק דורשת סדרת ראיונות ובחינות. לפני ראיון העבודה, כדי לערוך סקר על החברה המדוברת ועל תהליך הקבלה. מומלץ מאוד להתייעץ עם מכרים שעובדים בחברה או משרה דומה לה כדי שיוכלו לתת טיפים מכוונים. כמו כן, כדאי להשתמש ברשתות החברתיות בכדי לברר פרטים על המעסיק ועל החברה כדי לקבל תמונת מצב כמה שיותר רחבה על אופי וסגנון העבודה. בנוסף לכך, זה הזמן לשלוף מהמגירה את הפרויקטים והיוזמות שעלו בידכם בשנים האחרונות, אם היו כאלו ולהציג אותם לראווה בשלבי ההכרות בינכם לבין המעסיק. הכנה מקדימה ראויה היא המפתח להצלחה בתהליך המיון ואין להקל בה ראש.

חשבון לינקדאין 

אם המילה לינקדאין לא מעלה לכם צלצול מוכר לכם באוזן – אז הגיע הזמן לעשות גוגל ולפתוח חשבון. היום, פרופיל לינקדאין הינו הכרחי למציאת עבודה חדשה, במיוחד כשמדובר במשרות ההייטק. פלטפורמה זו מקנה מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה רבות. יותר מכך, זו מאפשרת יצירת קשרים מקצועיים שיכולים לקדם אתכם משמעותית בכל שלב בקריירה שלכם.

לסיכום, הכניסה לעולם ההייטק הינה מרגשת ומאתגרת אך בעזרת הכלים הנכונים, מוסר עבודה וגישה חיובית, ניתן למצוא ולהתקבל למשרה שמתאימה בדיוק בשבילכם.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן