עבודות בגבס – כל מה שידעתם ולא רציתם לשאול

תוכן עניינים

עבודות בגבס הן עבודות שנפוצות מאוד בישראל, והשימוש בגבס רב כל כך שרוב האנשים כלל לא מודעים לשימושו הרב. ניתן להשתמש בו בשביל להנמיך תקרה, לבנות קיר, ליצור מדפים, נישות, במות, יציאת מחיצות ועוד המון. ישנם דברים רבים שידוע לנו על הגבס, אך אף אחד לא שאל לגביהם.

העולם יהיה יפה אם הגבס מתכלה

השימוש בגבס כאמור לעיל הוא נפוץ ורחב בהיקפים משמעותיים ברחבי הארץ. אך שאלת השאלות היא האם בכלל עבודות גבס הן ירוקות, ואם החומר אקולוגי ולא מזיק לטבע. שכן בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה בזיהום כדור הארץ, ומרבית האנשים רוצים לקנות חומרים איכותיים המתכלים. גבס הוא חומר ירוק. הבניה ירוקה, היא לא מצריכה כריית מחצבים רבה, והיא צורכת פחות אנרגיה משאר הבניות.

השימוש בגבס מתיישן – או שהוא חזק יותר

המילים: ״עבודות גבס״ נשמעות לנו כמו מילים ישנות יותר שתוקפן לאט לאט פג, והעולם כבר מתקדם למונחים אחרים ובניות אחרות. אממה, לא כך הדבר. זה נכון שגבס הוא לא חומר חזק במיוחד ולא יכול להיות עמיד מספיק לבניה חיצונית, אך ניתן ליצור ממנו אינספור דוגמאות ושימושים אחרים אקולוגיים, בריאים לטבע, איכותיים ולא מזהמים. כמו למשל בניית חדר פנימי, קיר פנימי, מדפים יפים ועוד.

הגבס הוא חומר זול – האם להשתמש בו זה נכון?

בשונה משאר הבניות כמו למשל בניות מבטון או בלוקים, עלויות השינוע של הגבס זולות יותר, ועלות חומרי הגבס הם זולים משמעותית. אך העלות הזולה לא בהכרח מעידה על תקלה – רבים מהקבלנים דווקא מעדיפים עבודות גבס לחיפוי קירות הבית בלוחות גבס, מאחר והן מחזיקות טוב, ונראות טוב. לקבלן באמצעות בחירה זו, קל בהרבה לחבר קווי תקשורת ואפילו חשמל בין הקירות, לחיפוי עצמו.

הגבס הוא החומר האולטימטיבי בשבילכם

עבודות גבס הן ללא ספק עבודות משתלמות ויעילות, גם לנו כבני אדם וגם לכדור הארץ שלנו. הכי חשוב הוא לבחור את סוג הגבס הרצוי עבורנו, שכן המלאי רחב מאוד, למצוא את העובדים הכי טובים לשם זאת ולהתחדש בעבודות גבס מדהימות, יפות ואיכותיות.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן