עוברים דירה? כך תעשו זאת בקלות ובלי כאב ראש

תוכן עניינים

כשתגידו את המילים "מעבר דירה", או אפילו רק תחשבו עליהן, תמיד תעלה בראשכם מחשבה על פרויקט מסובך, וארוך, אשר דורש הכנות מרובות וגורם בעיקר לכאב ראש. בעזרת שלל כלים, כמו למשל מנופים, ומכשירים נוספים להרמת משקל, ניתן להפוך אירוע זה, לפשוט בהרבה.

  • תכנון וסדר – גולת הכותרת של מעבר הדירה, גם אם כבר סגרתם אם חברת הובלה ומנופים, שתגיע ותעביר את כל ביתכם, היא התכנון והסדר מראש, מומלץ מאוד לנהל רשימות מסודרות, בהן תופענה הצעות מחיר שונות מספקים, כמו למשל ספקי המנופים. ברשימות הללו גם ייכתב מי מקרובי המשפחה יכול לעזור, ומתי. בנוסף, מומלץ לברר פרטים נוספים לגבי מידות וחיבורים שונים ביעד אליו עוברים.
  • הכנת המשפחה וחשיבה על פרטים – אם יש לכם ילדים, מומלץ למצוא להם סידור אחר לזמן ההובלה, וזה רק אחד מהדברים הקטנים האלה שהופכים את החוויה מסיוט, לחוויה מיוחדת ופשוטה. כדאי מאוד, לברר עם חברת המנופים, שתבצע את ההובלה, לגבי הביטוי למנופים, שהם אלו שמורידים את הציוד ומעלים אותו כאשר מדובר בקומות גבוהות. יש לתאם מראש עם בעלי מקצוע שונים, כדוגמת טכנאי הגז, טכנאי האינטרנט, ומפעילי המנופים עצמם, על מנת לחסוך זמן יקר בעת המעבר עצמו.
  • אריזה נכונה – גם אם מלבד חברת ההובלות והמנופים אתם מביאים חברת אריזה, מומלץ למנות את בני הבית השונים כמפקחי אריזה, וגם במקרה הזה, לנהל רישום מסודר של ארגזים, תוך סימונם וסידורם באופן שיקל על הוצאתם והכנסתם לאחר מכן.
  • ארגון החפצים מחדש – ניצול המעבר להיפטר מחפצים ישנים, וסידור החפצים בצורה מסודרת ושמורה, גם למעבר עצמו, בעת ההובלה במנופים, וגם בסידור הבית לאחר מכן.

לסיכום, מעבר דירה הוא אירוע לא פשוט. למרות זאת, בעזרת תכנון יעיל, הכנת בני המשפחה באופן יסודי, וסידור הציוד למעבר בצורה מתאימה, ניתן להקל ולהפוך אותו לפשוט יותר. המלצות אלה יעזרו גם למובילים ומפעילי המנופים בעת המעבר עצמו, אך גם יוסיפו לשלוות בני הבית בכל תקופת המעבר, המורכבת לעיתים. 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

הכל לבית ולמשפחה

מגמות עיצוביות חדשות בפרקט

עולם העיצוב של רצפות פרקט עובר תמורות מרתקות בשנים האחרונות. מגמות חדשות משלבות חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יחד עם סגנונות עיצוב מודרניים, ויוצרות אפשרויות בלתי מוגבלות

קרא עוד »
הכל לבית ולמשפחה

ריפוד מחדש של כורסאות משומשות

כורסאות משמשות אותנו שנים רבות, אך עם הזמן הן בלות ומאבדות את הנוחות שלהן. במקום להיפטר מהן ולקנות כורסאות חדשות, אפשר לחדש אותן ולהאריך משמעותית

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן