איך לשדרג את האירוע שלכם בקלות

תוכן עניינים

בישראל כמו בישראל, כשיש חגיגה אז זו חגיגה עם כל המשפחה והחברים וכולנו שמחים. ישנם אירועים בכל המינים ובכל הסוגים, ובשביל להעצים את חווית האירוע חשוב מאוד לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות דברים שלא כל אחד עושה בכל אירוע. ישנם המון שדרוגים שניתן לבצע, חלקם אפילו לא עולים כלל כסף, אלא רק חשיבה. 

חשיבה פשוטה – תשדרג לכם את האירוע ברמה 

חשבו על האירוע המושלם, מה הייתם רוצים שיהיה בו לעומת מה שיש לכם כבר בפועל בראש? נסו לחשוב על אלו: קחו לכם קבוצת חברים, או משפחה שיודעים לנגן/לשיר/לרקוד, ונסו לשכנע אותם לעזור לכם ביום האירוע ולשמוח ביחד איתכם עם כישוריהם. רבים מהחברים קרוב לוודאי יירתמו למשימה ויוכלו לעזור לכם בחגיגה. ודאו כי אתם מכינים את התוספת הזו מספיק זמן לפני כדי לא להיתקע.

מופע לייזרים בהחלט ירים את האווירה 

אחד הדברים המגניבים ביותר שניתן לעשות בעת האירוע כדי לשדרג אותו מאוד, הוא להשכיר מופע לייזרים. מדובר בלייזרים שנוצצים לכל כיוון בשמיים, עושים צורות ומאירים את כל השמיים. המופע יכול להיות משולב עם מוזיקה, פירוטכניקה ועוד, תלוי במה שהמזמין יבקש. ניתן גם לחוות כיתובים שונים בשמיים, צורות וצבעים שונים של הלייזרים. מופע לייזרים מתאים לכל שכבות הגיל ומרהיב כל פעם מחדש את כולם. 

עם קייטרינג איכותי תוכלו להרגיש שלווים 

אוכל, קדימה אוכל! בכל אירוע, גם אם הוא קטן וגם אם גדול, יש תמיד משהו לנשנש. האוכל הוא נושא מאוד חשוב לכן עליכם להתייחס אליו ברצינות. בשביל לחסוך מכם זמן וכאבי ראש, ההמלצה היא להתקשר לקייטרינג מוכר ולעשות הזמנה. חשוב מאוד לשאול את האורחים שלכם שאלות על רגישות האוכל שלהם בכדי להרכיב מהות שמתאימות לכולם. למשל – כמה צמחוניים/טבעוניים יש, כמה רגישים ללקטוז ולגלוטן יש, ועוד המון. 

אירוע משודרג יעשה לכם סדר בבלאגן 

אירוע משודרג לא חייב להיות עם תוספת כל כספים מסוימים, מאחר ועם הראש שלכם והדמיון תוכלו להגיע ולבצע כל דבר שתרצו. אירועים הם דבר משמח ומקפיץ, לכן שימו לב שאתם מתאימים את רעיונותיכם לאורחים שלכם. 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן