מה צריך בשביל להתארגן לטיול קמפינג מוצלח ?

תוכן עניינים

קמפינג הוא חוויה נהדרת. החל מטיול רגלי וכלה בחיפוש אחר הרפתקאות חדשות, יש כל כך הרבה אפשרויות שונות לטיול הקמפינג שלך. אך לפני שתוכל בכלל להתחיל, עליך לוודא שאתה מוכן כראוי לטיול. קמפינג היא אחת מפעילויות החוצות הפופולריות ביותר. זה נותן לנו הזדמנות ליהנות בחיק הטבע ולבלות זמן איכות עם חברים ובני משפחה.

כדי שיהיה טיול קמפינג מוצלח, יש להכין מספר דברים.

רשימה של הפריטים החיוניים הדרושים לטיול קמפינג:

– אוהל

– שק שינה או מצעים

– מזרן אוויר או כרית שינה

– ערכת עזרה ראשונה

-ציוד בישול

אוהל

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה צריך להביא איתך במהלך טיול הקמפינג שלך הוא האוהל שלך. זה המקום שבו אתה מבלה את רוב הזמן שלך במהלך היום ובלילה כאשר הגיע הזמן לישון. ישנם אוהלים רבים לבחירה, ברמת המיומנות ונקודת המחיר. וודא שבאוהל זה יש את כל התכונות שיעבדו עבורך בצורה הטובה ביותר ומה שיתאים לתקציב שלך תוך מתן הגנה מפני גשם או רוח בעודו לא מגושם או כבד מדי לנשיאה. אוהלים משמשים לקמפינג, שיכול להיות פעילות בחיק הטבע או סוג של חופשה. לעתים קרובות יש אוהלים של קמפינג בצבע חום או ירוק כיוון שהם מיועדים להשתלב באופן טבעי עם סביבתם. זה גם עוזר לראות את הקמפינג בלילה ביתר קלות, מכיוון שאין אורות מסביבו.

חלק מהאוהלים הללו הם בצורת כיפה בעוד שאחרים אופייניים יותר למבנים מלבניים עם קירות ותקרות מכל הצדדים. ישנם סוגים רבים של חומרים המרכיבים אוהלים אלה בהתאם לאופן השימוש בו והיכן הוא מוקם. אוהלי קמפינג הם היבט חיוני בטיול קמפינג. הם יכולים לשמש לשינה, לבישול ולמטרות רבות אחרות. ברכישת אוהל, חשוב לקחת בחשבון את גודל האוהל וממה הוא עשוי. לדוגמה, חלק מהאוהלים אטומים לגשם בעוד שאחרים דורשים כיסוי נפרד לגשם. חשיבות בחירת האוהל היא קריטית, כי שינת הלילה חשובה בטיול עד מאוד לך ולמשפחתך.

שק שינה

שק שינה הוא פיסת מצעים שמחממת את השינה על ידי לכידת אוויר. המילוי בשק השינה מתחמם יותר כאשר חום הגוף מחלחל.

שק שינה יכול להיות מלבני או גלילי, עם רוכסן לסגירתו, ועם בידוד ללכידת חום הגוף. שקי שינה משמשים לקמפינג, טיולי מכוניות, פיקניקים, ספורט חורף ופעילויות אחרות בהן אנשים נאלצים לישון על הקרקע או בסביבה חיצונית ללא גישה למיטות או שמיכות.ישנם סוגים שונים של שקי שינה, שלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות משלו. לדוגמא, שק שינה מבודד הוא חם אך כבד, בעוד שקש למטה הוא קל אך לא חם במיוחד. לבסוף, יש שקיות שמיועדות לאקלים חם יותר המשתמשות בבדים קלים יותר כדי ללכוד את החום טוב יותר. שק שינה הוא סוג של שמיכה שנועדה לספק חום לחובבי קמפינג. העיצוב הכללי של שק השינה כולל שני חצאים נפרדים עם רוכסן. עיצוב זה מאפשר למשתמש לרכוס מחצית אחת עד לרגלו, תוך שמירה על החצי השני פתוח לגישה לפריטים בתרמיל או לישיבה. סוגי שקי השינה יכולים להשתנות בהתאם לאופן השימוש בהם. שקי קמפינג עשויים בדרך כלל עם מעטפת חיצונית עמידה במים ובידוד פוליאסטר מבפנים. כאשר נעשה שימוש בבית, לשקיות אלה עשוי להיות כיסוי כותנה אופציונלי למניעת אובדן חום כאשר אינו בשימוש. בישראל הטמפרטורות נוחות ברוב ימות השנה ולכן הרבה ישראלים אוהבים לישון בטיול עם מזרונים ומצעים מהבית, מה שגורם הרגשה יותר ביתית.

מזרן לקמפינג

כדי ליהנות מחוויה טובה, אתה צריך לישון טוב. אם אתה ישן על מזרן רך מדי או קשה מדי, זה ישפיע על איכות השינה שלך. להלן מספר טיפים לבחירת מזרן לטיול הקמפינג הבא שלך. בחרו עובי מזרן המתאים לצרכים שלכם: ישנם מזרונים בעלי עוביים שונים שיתאימו לצרכים שונים. אם אתה ישן על הגב או על הבטן, אז לך על מזרון עבה במיוחד, כך שתוכל לשקוע לתוכו ולהיות נוח בזמן השינה בכל תנוחה. אם אתה ישן בצד, בחר אז דק יותר מכיוון שכאשר אתה ישן על הצד, אין צורך בנוחות נוספת מהמזרן מכיוון שזה מספיק אם משקל גופך דוחס את המזרן כלפי מטה. על מנת לוודא שתהיה לכם שהייה נוחה ומהנה, עדיף למצוא מזרן בד או מזרן אוויר באיכות טובה שיכול להתמודד עם כל סוגי השטח והתנאים.

ערכת עזרה ראשונה

עלינו להיות מוכנים תמיד למקרי חירום. אבל מה הם הכלים שצריך להחזיק בשעת חירום? מהם צרכי העזרה הראשונה?

ערכת עזרה ראשונה היא אוסף של חומרים מתכלים שנועדו לספק סיוע בהתמודדות עם מצבי חירום רפואיים. ישנם סוגים רבים ושונים של ערכות, שיכולות להכיל כל דבר, החל מגזה ועד מסכי לב. ערכות עשויות לכלול גם מסכות החייאה, כפפות ומחטים. הפריטים בערכה משתנים בהתאם למיקום וזמינות החומרים. ערכת עזרה ראשונה היא מערכת כלים ואספקה לניהול פציעות קלות בשטח. הוא משמש לעתים קרובות בהישרדות במדבר, טיפוס הרים, צבא והרפתקאות חוצות אחרות.

חלק מהרכיבים הבסיסיים של ערכת עזרה ראשונה כוללים תחבושות, תחבושות הדבקה, סבון, כפפות לטקס, משחה, חסם עורקים ומים.ניתן לקנות חבילה זו מחנויות או להכין אותה בבית.

ציוד בישול

אם אתה הולך לבשל בחוץ, תזדקק לציוד בישול לטיול שלך. יש מגוון ציוד מזון לקמפינג הזמין לרכישה. יש אנשים שמעדיפים להשתמש במדורות או מנגל בעוד שאחרים בוחרים בכיריים גז. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שיש ברשותכם את ציוד הבישול המתאים לסוג טיול הקמפינג שאתם מתכננים לבצע. ציוד מזון לקמפינג כולל ציוד בישול כגון כלי שולחן ומדורה; כלי אוכל; כלי בישול, סכו"ם, ציוד למטבח כמו סירים ומחבתות; מיכלי מים; צידניות עבור אוכל למקפיא.

ההמלצה האחרונה והחשובה ביותר היא לקחת איתך בני משפחה וחברים שזורמים ולא מתבכיינים על כל דבר וכמובן המון מצב רוח טוב.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אטרקציות

איך לשדרג את האירוע שלכם בקלות

בישראל כמו בישראל, כשיש חגיגה אז זו חגיגה עם כל המשפחה והחברים וכולנו שמחים. ישנם אירועים בכל המינים ובכל הסוגים, ובשביל להעצים את חווית האירוע

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן