מחפשים רעיונות לאירוע חברה? האטרקציות שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים

אנחנו מתים על אירועי חברה! אין דבר יותר כיפי, משחרר ומלכד מהם. עם האטרקציות הנכונות אפשר לגרום לכל הצוות להיות חברים, לייצר הוואי וצחוקים פרטיים ולגרום לחברה שלכם להרגיש כמו בית שני. מחפשים אטרקציות לאירוע החברה הקרוב? התשובות נמצאות אצלנו! 

מסיבת אוזניות 

מה יותר מצחיק מ30 חברה עם אוזניות שרוקדים לצד צלילים שרק הם שומעים?! תרשו לנו לגלות לכם את התשובה – שום דבר. באטרקציה הזו אנחנו מצליחים לשבור את הקרח והמבוכה, לייצר מסיבה קטנה ושקטה (יתרון במקרה ויש צוותים או קומות בבניין שממשיכים לעבוד) ונותנים לעובדים שלנו להשתחרר לרקוד ולהנות. 

צילום במסך ירוק 

אז לא צריך להיות מומחה גדול בצילום או קולנוע בשביל לדעת שכאשר מצטלמים על מסך ירוק אפשר להפוך אותו לכל דבר שנרצה: ים, אפריקה, שמיים או קאסטים אייקונים מהטלוויזיה ומסדרות אהובות. אפשר לשתול אחד את השני בכל מיני מקומות או סרטים או סדרות ולאחר מכן לקבל את התמונות לפלאפונים הניידים שלהם. מגניב לא?!

מולטימדיה ומציאות מדומה 

פעילות של מציאות מדומה היא מגניבה וחשדנית. מאפשרת לחוות חוויות של טיול או משחק מהמשרד שלכם! החוויה מאפשרת זמן מהנה ובלתי רגיל של העובדים שלכם, הם יחליפו חוויות ויתרגשו (כי זו באמת טכנולוגיה מגניבה ומרגשת) ואנחנו מקווים שיאחד אותם וירגש אותם בו זמנית. 

יום קולינרי 

עוד רעיון מגניב הוא לעשות יום מקסיקני או יום איטלקי או יום צרפתי ולהזמין דוכני אוכל מתאימים לקונספט. האטרקציה הזו גם מביאה ערך מוסף, חושי למלמד והכי חשוב: טעים. אין דבר יותר מחבר ומאחד מאוכל! אתם יכולים לחשוף את המשרד לתרבויות, טעמים וריחות חדשים ואנחנו לא יכולים לחשוב על חוויה יותר מחברת וכיפית מזאת!

אטרקציות מרגשות ומאחדות למשרד ולאירועי חברה

רוצים לערוך יום מרגש, חוויתי, מעניין ומאחד במשרד שלכם? לעובדים שלכם? מעולה! בחרו מאחת האפשרויות שהצענו לכם למעלה ואנחנו מבטיחים לכם מניסיון זה באמת עובד. האטרקציה היא רק שער ההזמנה, כל השאר קורה לבד. החברויות החדשות שנוצרות, הצחוקים והקלילות והפתיחות של האנשים. 

אטרקציות לאירועי חברה שקולעים בול למטרה.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אטרקציות

איך לשדרג את האירוע שלכם בקלות

בישראל כמו בישראל, כשיש חגיגה אז זו חגיגה עם כל המשפחה והחברים וכולנו שמחים. ישנם אירועים בכל המינים ובכל הסוגים, ובשביל להעצים את חווית האירוע

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן