אלו הדרכים החדשניות ליישור שיניים בלי שאף אחד ידע

תוכן עניינים

אומרים לכם יישור שיניים ואתם ישר חושבים על רסן או גשר? חשוב שתדעו שבשנים האחרונות התפתחו שיטות חדשניות ליישור שיניים! אספנו עבורכם פרטים על חלק מהשיטות החדשות ביותר.

תהליך יישור שיניים

החיוך הוא חלק מ"תעודת הזהות האנושית" שלנו, וכולנו רוצים חיוך יפה. תהליך יישור שיניים הוא דרך לשפר את הביטחון שלנו בחיוך שלנו, ולהיות שלמים אתו יותר. למעשה, התהליך הוא טיפול רפואי העוסק ביישור השיניים ויישור הלסתות. תחום זה התפתח בשנים האחרונות עד מאוד, וכיום ישנן שיטות רבות ליישור שיניים מלבד "השיטות הקלאסיות" (רסן וגשר).

למה שנרצה או נצטרך להשתמש בתהליך יישור שיניים?

מלבד הרצון האסתטי, לעיתים יש צורך בתהליך יישור שיניים עקב בעיות דנטליות, בעיות נשימה דרך הפה, עששת ומחלות חניכיים ועוד. במקרים כאלה, חשוב להתייעץ עם האורתודנט בטרם קבלת כל החלטה.

האם אפשר להתאים את תהליך יישור השיניים למטופל?

כמובן – כל מטופל ומטופלת זקוקים להתאמה אישית, המבוססת על מבנה השיניים והלסתות. טיפול אישי יביא לתוצאה מהירה, נוחה ומדויקת.

תהליך יישור שיניים שקוף

עבור מבוגרים, יישור שיניים שקוף יהיה נעים יותר מאשר שימוש בגשר. גם עבור ילדים, יישור שיניים שאינו בולט לעין יסייע להשקיט את החשש מלעג. יישור שיניים שקוף הוא אסתטי, ונותן מענה מקצועי גם ליישור שיניים בולטות וגם ליישור הפערים בין מבנה הלסתות. 

קשתיות שקופות

דרך ליישור שיניים באמצעות פלטות שקופות, כמעט בלתי נראות, הנחשבות בריאות לשיניים ולחניכיים ונוחות להרכבה. 

מכשור MA

דרך ליישור שיניים באמצעות מכשור פונקציונלי הבנוי מקשתיות בעיצוב מיוחד. המטרה לתקן את הפער בין הלסת הבולטת לזו הבולטת פחות. המכשור למעשה מעכב את צמיחת הלסת הבולטת, ומעודד את גדילת הלסת השקועה.

מכשור קרייר

טיפול חדשני המאפשר יישור שיניים בתקופה של כארבעה חודשים, ומחליף את השימוש ברסן הישן. מכשיר הקרייר הוא פנימי, בלתי נראה לעין ועל כן מאוד אסתטי. 

לפרטים נוספים אודות דרכי יישור שיניים, תקציב ולוחות זמנים – פנו לאורתודנט מוסמך שיסייע לכם להתאים את התהליך הנכון ביותר עבורכם או עבור ילדיכם.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

כושר ובריאות

חיזוק השיער לגבר: גישות ופתרונות

נשירת שיער בקרב גברים היא תופעה שכיחה אשר משפיעה עמוקות על הביטחון העצמי והתחושה האישית. עם השנים, ההבנה שגברים רבים מתמודדים עם בעיה זו הובילה לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות טיפוליים שמטרתם לספק מענה אפקטיבי ובטוח. כיום, קיימים מגוון רחב של אפשרויות טיפול.

קרא עוד »
כושר ובריאות

להפיק את המירב משמנים אתריים

האם באמת צריך להשקיע כסף רב בשמנים אתריים? האם הם באמת יעילים? האם אפשר למצוא אותם במחירים סבירים? אלו שאלות נפוצות שכדאי לשאול לפני שקונים

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן