הסוד לעצירת נשירת השיער: חקרו את טיפולי PRP

תוכן עניינים

תופעת נשירת השיער

השיער שלנו הוא דבר חיוני בחיינו וסביר להניח שכל אחד מאיתנו שומר עליו, דואג לו ומספר אותו. אולם, אצל חלקנו עלולה לצוץ נשירה של השיער וכבר באותו הרגע נרצה למצוא דרכים איך למנוע נשירת שיער

אצל רוב האנשים מתפתחת נטייה לסבול מנשירת שיער ככל שהם מתבגרים אך התופעה עלולה לצוץ גם בגילאים צעירים יחסית כמו סוף שנות ה20 ושנות ה-30 לחיים. כשמדובר בהקרחה, אין העניין דווקא מזוהה בהכרח עם גברים, גם נשים עלולות סובלות מבעיות של נשירת שיער ואף הקרחה.

מהם טיפולי PRP?

טיפולי PRP אלו הם טיפולים המאיצים תהליכי החלמה טבעיים של הגוף באמצעות הזרקת טסיות דם המכילות גורמי גדילה שמעודדים את התחדשות הרקמות. למעשה, מדובר בחלבונים הקיימים באופן טבעי בדם.

באמצעות ההזרקה, ניתן להביא להיווצרותן של רקמות חדשות ובריאות המתפקדות בצורה תקינה. הטיפולים האלה שכיחים מאוד ברפואה המודרנית, ויש בהם שימוש נרחב באורתופדיה ובטיפולים למניעת נשירת שיער או הזרקות לפין לטיפול אין אונות.

כיצד מבוצע טיפול PRP למניעת נשירת שיער?

גורמי הגדילה שמוזרקים מאוחר יותר, מזוקקים ראשית מתוך דמו של המטופל, כאשר בשלב הראשון לוקחים מנת דם קטנה מהמטופל. לאחר מכן היא עוברת תהליך זיקוק באמצעות צנטריפוגה, ולבסוף מוזרקת בחזרה לעור הקרקפת. בכך ניתן לחזק את שורשי השיער, וגם לעורר צמיחה בזקיקי שיער רדומים. 

בנוסף, ניתן במידת הצורך לשלב שימוש בתרופות מרשם. אולם, שילוב הטיפול התרופתי הוא אינו חובה ואינו מתאים לכולם, וניתן לעשות זאת אך ורק לאחר קבלת ייעוץ מקיף מרופא מוסמך.

יתרונות ובטיחות הטיפול PRP לנשירת שיער

בכל טיפול בו ישנה החדרה של חומרים זרים לגוף יש פוטנציאל לבעיות, מאחר ואיננו יודעים כיצד הגוף יגיב לחומרים זרים הפולשים אלינו. אולם, כאשר מדובר בטיפול PRP, הטיפול נעשה בטוח מאחר ומשתמשים בחומרים המופקים מהדם שכבר ממילא נמצאים בגופנו, ולא חומרים חדשים. 

בשל כך, גורם הטיפול עצמו נחשב יעיל למדי, שכן הוא גם מבוסס על חומר טבעי, גם טיפול מחזיק מעמד לתקופה ארוכה, גם מאיץ תהליכים טבעיים בגוף ולמעשה מעניק חזרה מיידית לשגרה.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

כושר ובריאות

חיזוק השיער לגבר: גישות ופתרונות

נשירת שיער בקרב גברים היא תופעה שכיחה אשר משפיעה עמוקות על הביטחון העצמי והתחושה האישית. עם השנים, ההבנה שגברים רבים מתמודדים עם בעיה זו הובילה לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות טיפוליים שמטרתם לספק מענה אפקטיבי ובטוח. כיום, קיימים מגוון רחב של אפשרויות טיפול.

קרא עוד »
כושר ובריאות

להפיק את המירב משמנים אתריים

האם באמת צריך להשקיע כסף רב בשמנים אתריים? האם הם באמת יעילים? האם אפשר למצוא אותם במחירים סבירים? אלו שאלות נפוצות שכדאי לשאול לפני שקונים

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן