לשים לב לפרטים הקטנים- הכול על המוצרים הנלווים לרכיבה

תוכן עניינים

רכיבה בשבילכם היא אמצעי התחבורה? או שמא רק תחביב שבועי נחמד? בין אם זה שגעון חולף, התמכרות של שנים או דרך חיים – חשוב שתכירו מספר מוצרים שישנו את הרכיבה שלכם.

רובנו, בין אם באופן קבוע או באופן חד פעמי, יודעים לרכב על אופניים. אך האם כולנו מכירים את המוצרים הנלווים לרכיבה? לפעמים ציוד רכיבה נשמע כמו מילה גסה שמתאימה רק למקפידים ביותר ואפילו נתפס כרשות בלבד. אבל דווקא אלה מה שישדרג את הרכיבה שלכם פי כמה וכמה.

אביזרי מיגון

חשוב להכיר את הסיכונים הנלווים ברכיבת אופניים. כשמדובר בספורט, הבטיחות היא הדבר הראשון שיש להתחשב בו ואין להקל בו ראש. הפריט הראשון והחשוב ביותר שיש לבחור הוא קסדת ראש. בבחירה של קסדת הראש יש להתחשב בחומר ממנו היא עשויה ובנוחות למשתמש גם כן. הקסדה צריכה להיות מותאמת לצורכי הרכיבה שלכם – רוכב אופניים בעיר יבחר קסדה שונה מרוכב אופניים בשטח. אם ברוכבי שטח עסקינן, ההמלצה הגורפת לאלו היא לרכוש גם מגני ידיים, ברכיים, גב ועוד.

אביזרי תיקון

בעולם השפע שאנו חיים בו כיום, יש כמות נרחבת של חנויות לתיקון אופניים בהתאם. אך השפע הזה לא יכול למנוע את ההליכה המיוזעת לאורך הכביש עם פנצ'ר בגלגל באמצע הדרך. לכך ניתן לרכוש ערכה בסיסית ביותר לתיקון אופניים. חלק מהאביזרים הבסיסיים הם כפפות חליצה, סט מפתחות מתאים, מפתח שרשרת, ערכת ניפוח, משאבת יד קלה ועוד. מחירה של ערכה זו הוא סביר למדי והיא בהחלט יכולה להציל אתכם ברגע קריטי.

ביגוד

תופתעו לגלות שקיים ביגוד מיוחד וייעודי לרכיבה על אופניים. ראשית, על הבגדים להיות קלים ומנדפי זיעה. שנית, ישנה חשיבות גדולה לריפוד המכנסיים שמשפר משמעותית את הישיבה רבת השעות על כיסא האופניים. כמו כן, לשם הגדלת הנוחות ניתן לשלב כפפות שישפרו את האחיזה בידיות וגם נעליים ייעודיות לרכיבה.

לסיכום, שילוב אביזרים נלווים מתאימים עלול לשפר את חווית הרכיבה שלכם באופן משמעותי ולהוסיף לה רובד אחר שלא הכרתם. 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

כושר ובריאות

חיזוק השיער לגבר: גישות ופתרונות

נשירת שיער בקרב גברים היא תופעה שכיחה אשר משפיעה עמוקות על הביטחון העצמי והתחושה האישית. עם השנים, ההבנה שגברים רבים מתמודדים עם בעיה זו הובילה לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות טיפוליים שמטרתם לספק מענה אפקטיבי ובטוח. כיום, קיימים מגוון רחב של אפשרויות טיפול.

קרא עוד »
כושר ובריאות

להפיק את המירב משמנים אתריים

האם באמת צריך להשקיע כסף רב בשמנים אתריים? האם הם באמת יעילים? האם אפשר למצוא אותם במחירים סבירים? אלו שאלות נפוצות שכדאי לשאול לפני שקונים

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן