כל מה שלא ידעתם על עיסוי רפואי

תוכן עניינים

מחפשים מידע מהימן בנוגע לעיסוי רפואי? יש לכם שאלות שטרם קיבלו מענה, או התלבטויות שונות בנוגע לקבלת עיסוי רפואי? ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות עליהן בהחלט תוכלו לסמוך!

מהו עיסוי רפואי ומה מטרתו?

עיסוי רפואי הוא דרך לטפל בבעיות רפואיות שונות, לדוגמת דלקות, כאבים כרוניים או בעיות אורטופדיות. מטרתו של העיסוי, לשפר את התפקוד של המערכות השונות בגוף, להפחית מתח וכאב, שיפור טווחי תנועה, וכן הענקת רוגע לגוף ולנפש.

האם העיסוי מותאם לי?

כמובן. עיסוי רפואי מקצועי מותאם לכל מטופל על פי צרכים, בעיות, בקשות ויעדים רפואיים. הרופא בוחר את שיטת הטיפול בהתאם למטופל או למטופלת. כך למשל, העיסוי הרפואי יהיה שונה עבור הסובל מכאב שרירים מהדרך שבה יתבצע אצל הסובל מכאב ראש, וכיוצא בזה.

כמה זמן אורך עיסוי רפואי?

עיסוי רפואי מקצועי יערוך בין 45 דקות ל- 60 דקות, בהתאם לצרכי המטופל והסיבה בגינה הגיע לקבל עיסוי רפואי. מומלץ לקבל סדרה של עיסויים רפואיים בהתאם לצרכי המטופל, ולא להסתפק בטיפול חד פעמי. הרצף הטיפולי, לעיתים, הוא זה המאפשר החלמה והטבה במצב.

איזה שיטות נפוצות בעיסוי רפואי?

השיטות הנפוצות בעיסוי רפואי כוללות מתיחות, הנעות מפרקים, לחיצות, עיסוי שוודי ועוד.

מהו מהלך הטיפול בעיסוי רפואי?

עיסוי רפואי מתבצע כאשר המטופל שוכב על מיטת טיפולים, והרופא חושף בהדרגתיות את חלקי הגוף שזקוקים לטיפול. לרוב, הרופא המטפל משתמש בשמן טיפולי.

האם יש ביסוס מדעי לעיסוי רפואי?

העיסוי הרפואי הוא מהטכניקות הוותיקות ביותר בעולם הרפואה, לכן, שיטות עיסוי רפואי התפתחו בעשרות מדינות (לדוגמה – שוודיה, צרפת, תאילנד, הודו ועוד). העיסויים הרפואיים זוכים לעשרות שנים של הצלחות. לצד זאת, מרבית העיסויים הרפואיים טרם בוססו מחקרית.

מהו עיסוי ספורטיבי ולמי הוא מומלץ?

עיסוי רפואי ספורטיבי נועד לשחרר שרירים שהתעייפו או נמתחו, ולמנוע פציעות. העיסוי הרפואי הספורטיבי משפר גמישות, מאיץ החלמה והתאוששות ומאפשר לשוב להתאמן מהר יותר. העיסוי הספורטיבי מומלץ למתאמנים קבועים.

לפרטים נוספים בנוגע לעיסוי רפואי יש לפנות לרופא מקצועי בתחום או לקופת החולים בה אתם מבוטחים.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

כושר ובריאות

חיזוק השיער לגבר: גישות ופתרונות

נשירת שיער בקרב גברים היא תופעה שכיחה אשר משפיעה עמוקות על הביטחון העצמי והתחושה האישית. עם השנים, ההבנה שגברים רבים מתמודדים עם בעיה זו הובילה לפיתוח טכנולוגיות ופתרונות טיפוליים שמטרתם לספק מענה אפקטיבי ובטוח. כיום, קיימים מגוון רחב של אפשרויות טיפול.

קרא עוד »
כושר ובריאות

להפיק את המירב משמנים אתריים

האם באמת צריך להשקיע כסף רב בשמנים אתריים? האם הם באמת יעילים? האם אפשר למצוא אותם במחירים סבירים? אלו שאלות נפוצות שכדאי לשאול לפני שקונים

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן