כמה זה באפייה? הכנו לכם טבלה להמרת משקלים לאפיה ובישול

תוכן עניינים

כל מי שאשר עוסק בבישולים ובאפייה יודע טוב מאוד כי יש לא מעט מקרים שבהם נדרשת המרה של מידות. ישנם מתכונים שבהם אתם תמצאו במדויק את הכמויות אשר נדרשות לפי הכמות של הכוסות, של הכפות או של הכפיות, ומתכונים אשר בהם תדרשו לדעת מהן בדיוק המידות במ”ל או גרמים.

הבסיס של ההמרות

המרה של מידות בישול תסייע לכם בצורה נרחבת להבין בדיוק את הכמויות אשר מצוינות במתכונים השונים, ולבצע אותם בדיוק כפי הנדרש בשביל להצליח בהכנה של המתכון או המאפה שאתם רוצים להכין. תחילה חשוב מאוד להבין את הבסיס של כלל המידות האוניברסליות בין אם מדובר על כפות מדידה ובין אם מדובר על כוסות מדידה. הנה טבלת המרה לבישול ואפייה אשר ממירה את המידות האלו:

  • רבע כוס שווה ערך ל-60 מ”ל
  • שליש כוס שווה ערך ל-80 מ”ל
  • חצי כוס שווה ערך ל-120 מ”ל
  • שתי שליש כוס שוות ערך ל-160 מ”ל
  • שלושת רבעי כוס שווה ערך ל-180 מ”ל
  •  כוס אחת שוות ערך ל- 240 מ”ל
  • כף בודדת של מדידה אחת שוות ערך ל-15 מ”ל
  • כפית בודדת של מדידה אחת שוות ערך ל-3 מ”ל

דרכים שאפשר למדוד את הכמויות – אפייה ובישול

בשביל למדוד נכון את הכמויות חשוב מאוד להשתמש בכלים הכי נכונים. בניגוד אל הבישול שבו אפשר לאלתר וגם להוסיף כמויות, לשפר את התיבלון ולהתנסות כמה שיותר, אפייה חייבת להיות מדויקת בדיוק מירבי על הגרם. בגלל זה חשוב מאוד שיהיו לכם האביזרים המתאימים אשר יעזרו לכם להגיע אל הכמויות המדויקות. אם תשימו לב, אתם תגלו שבכל כוס של מדידה יש בצד אחד את המידות של הכוס ובצד השני מופיעות המידות במילגרמים. מידות המ”ל הן בשביל נוזלים, והמידות של הכוס והגרמים הן בשביל חומרים יבשים. כלי נוסף שאפשר להשתמש בו בשביל ההמרה של מידות האפיה, הוא משקל מטבח דיגיטלי שיכול לבטל את המשקל של הכלי שבו אתם שוקלים את שאר המצרכים השונים. 

טבלת המרה לבישול ואפייה

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

בישולים ומשקאות

יסודות היין… שיעור ראשון.

שלום לכל השתיינים שלנו… אנחנו הולכים לדבר על יסודות היין ולמה כל יין אחד שונה מאחר. באופן כללי אנחנו יכולים בעצם לחלק את טעם היין

קרא עוד »
בישולים ומשקאות

אתם מכורים אליו, ואין יום שאתם עוברים בלעדיו אבל מה אתם יודעים עליו? כל מה שצריך לדעת על קפה

קפה הוא המשקה הפופולרי ביותר בעולם, וכיום בתי הקפה מהווים מוקד חברתי מרכזי. המילה "קפה" באה מהערבית "קהווה", העשויה לנבוע מהפרשה ה"קהווה "או הקפה" כפ-ווה

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן