איך תבחרי לו את התכשיט המושלם?

תוכן עניינים

בחירת מתנה לגבר תמיד נראתה כמו משימה קשה ואף בלתי אפשרית. בעוד שלנשים יש מגוון רחב של אפשרויות – לגברים ישנה חנות מתנות אחת בקומה העליונה של הקניון השכונתי. מה אם אגיד לכם שגם לגבר אפשר לבחור תכשיט?

אם פעם תכשיטים הייתה מתנה שניתן לרכוש לנשים בלבד, היום ללא ספק זוהי נחלת הכלל. תכשיטים לגבר כבר מזמן לא מילה גסה ותוכלי למצוא אותם במגוון חנויות. העניין המאתגר יותר הוא לדעת להתאים את התכשיט המתאים לגבר שלך, הן מבחינת סגנון והן מבחינת טעם אישי.

דעי את הגבר שלך

אפשר לתת עצות רבות ומגוונות בבחירת התכשיט המושלם לגבר שלך. אך העצה החשובה מכל היא לדעת את האדם שעומד מולך. בעוד שיש גברים שישמחו לענות שרשרת זהב עבה, אחרים יתחלחלו רק מלראות אותה בחלון הראווה. ייתכן ובן זוגך התחיל לענוד צמידים אופנתיים מעור, אך הוא לא ירצה לקבל שרשרת באותה הסגנון. כמו כן, גברים רבים עדיין לא נפתחו לאפשרות של ענידת תכשיטים. אם המצב הוא כזה, עלייך לתאם לו "תכשיט למתחילים" – פריט עדין שאינו בולט למדי ולא מצריך את בן זוגך לעשות צעד שירגיש אתו לא בנוח. 

סגנון

על אף שעולם תכשיטי הגברים גדל והתעצם, עולם האפשרויות בו מוגבל הרבה יותר מעולם האפשרויות לתכשיטי נשים. מפאת זאת, קל יותר לבצע בחירה כשעולם האפשרויות הוא קטן יותר. לאחר בחירת הפריט עצמו, ניתן לגשת לבחירת הסגנון. כיום, קיימים מספר סגנונות בשוק. הבולטים מבניהם הם תכשיטי המתכת שעשויים מכסף, זהב וברונזה. בנוסף, ישנם את תכשיטי העור ותכשיטי הבד, שתופסים נתח רחב בשוק גם כן.

למרות כל מה שנאמר, חשוב להבין שלא משנה כמה את מכירה את האדם שמולך, אין באפשרותך להיכנס לו אל תוך הראש ולקרוא לו את המחשבות. היופי והקסם במתנה הם עצם הכוונה והנתינה, לאו דווקא הפריט עצמו. בחרי את התכשיט באהבה תוך כדי מחשבה על האדם אליו מוקדשת המתנה. כך או כך, ההשקעה שלך תורגש בקבלת המתנה ותמיד תזכרי שלכל מקרה, יש פתק החלפה.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אופנה

החלקת יודיבה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את השיער שלכם לחלק, רך ומבריק, אתם חייבים להכיר את החלקת יודיבה. החלקת יודיבה היא החלקה מינרלית משקמת, שמבוססת על

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן