טייץ ללספורט, אבל לא רק. הטייצים הלוהטים לקיץ

תוכן עניינים

נוחות היא ערך עליון, מאז הקורונה ואצלנו מתמיד. בשנים האחרונות, עם הופעתם של המון מותגי אופנת ספורט ששינו את האגף, הלכה וצמחה מגמה שבה לובשים ולובשות בגדי ספורט גם ליום יום ולא רק לאימונים. מכאן, שחייבים לייצר גם בגדי ספורט שנוח ונעים להיות בהם לאורך שעות ארוכות. 

מה צריך לצפות מטייץ טוב?

טייץ טוב זה כמו חברה הכי טובה, אנחנו אמורות לרצות ללבוש אותו כל הזמן, שיהיה נעים ונוח אבל גם אוסף ומחטב. שיאפשר לנו טווח תנועה רחב אבל שנרגיש אותו על הגוף. משימה לא פשוטה הא? אבל יש כאלה! ואסור לכן להתפשר על פחות. 

טייצים גם לעבודה

אם נעשה סיבוב ברחובות תל אביב, יראה לנו כאילו כולן תמיד בדרך לאימון או מאימון, אבל האמת היא שפשוט כולן נהנות ללבוש את בגדי הספורט שלהן גם בחיי היום יום. אם אפשר להתלבש לאימון מהבוקר וללכת ישר אחרי העבודה בלי סחיבות מיותרות, אז למה לא בעצם? אנחנו איתכן תל אביביות! 

טייץ בסביבה משרדית

בגדי ספורט היום עולים ממש כמו גינס וחולצה טובה, לכן אין פלא שבנות מגיעות איתם גם לעבודה שלהן. זה נוח מחטב ויפה. ועם כבר במי טו עסקינן, למה לא ללבוש טייץ למשרד? שכל אחד יעשה מה שטוב לו, אנחנו לא שופטות את הגברברים על מה שהם בוחרים ללבוש לעבודה. בכל אופן, אנחנו מקדשות נוחות ופמיניזם – תלבשי מה שבא לך לאן שבאלך.

לכמה זמן יכול להחזיק טייץ איכותי?

שאלה באמת קשה, הכל תלוי בכמות הפעמים שהוא נלבש ועד כמה חרשנו עליו. אבל שנתיים זה המינימום שיכול להחזיק לך טייץ איכותי מבד טוב ותפירה חזקה. 

טייצים לכולן 

אנחנו כבר הבהרנו את דעתנו, מגיע לנו להתלבש נוח, נעים, סקסי ומחמיא לכל מקום. ומה יכול להיות יותר נוח ונעים על הגוף מטייץ איכותי? כנראה שכלום. למה להידחס בתוך גינס כשאפשר ללבוש מכנס נוח שמאפשר לנו את כל התנועה שאנחנו צריכות? מה גם שיש לנו טריק קטן: אם לבשת טייץ בבוקר, את תלכי לאימון בערב. גם אם אין לך כוח (; 

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אופנה

החלקת יודיבה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את השיער שלכם לחלק, רך ומבריק, אתם חייבים להכיר את החלקת יודיבה. החלקת יודיבה היא החלקה מינרלית משקמת, שמבוססת על

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן