בגדי ים צנועים? יש כל כך הרבה אופציות

תוכן עניינים

איזה מזל שאנחנו בתקופה הזאת שיש הכל מהכל ובשפע?! אם בעבר היית צריכה לחפש בגד ים צנוע ברשת של הלבשה תחתונה לנשים מבוגרות, היום יש כל כך הרבה אפשרויות להתלבש לים בצניעות ובסטייל ואפילו במגוון של לוקים ואפשרויות לבישה. מוכנה לגלות את כל הסודות?

בגדי ים צנועים – יש חיה כזאת?

אז קודם כל כן. יש ויש גם יפים ובמגוון סגנונות. נגמרו הימים שבהם את לא הולכת לים כי אין לך מה ללבוש, או שאתם הולכת לים עם בגד ים וחולצה רגילה מעל שסופגת את כל המים ולא נעים ללבוש אותה ומצטבר עליה מלא חול. בקיצור העידן הזה תם. ברוכה הבאה לתקופה שבה גם דתיות ושומרות צניעות או סתם כאלו שלא בא להן לחשוף, מתלבשות מבאס לים. והגיע הזמן. 

גם צנועה וגם בשיא הסטייל, בים! 

אז כמו שהודענו קודם, נגמרו הימים. היום יש מגוון בגדי ים שלמים וצנועים, בדים מהממים שאפשר לקשור כחצאית או חצאיות עשויות בד של בגד ים שניתן להיכנס איתם לים או לבריכה. הפתרונות האלו נועדות בדיוק אליכן ואפשר למצוא אותן כמעט בכל רשת בגדים היום. חשוב לפתוח עיניים ואת הראש ולשלב בגדים ומוצרים "חילוניים" כי לפעמים דווקא הם יעזרו לכן לשמור על צניעות. 

בגדי ים צנועים ונושמים

כשאת בוחרת בגד ים צנוע, חשוב שהוא יהיה לך נעים על הגוף ובעיקר שיתן לך לנשום בתוכו. אז הקדישי כמה דקות ותמדדי אותו, תוודאי שהוא מכסה כמו שצריך, נותן לך ביטחון ונוח לך לזוז איתו. ים ובריכה הם מקומות שאנחנו רוצות להרגיש בהם חופשיות וקלילות! 

בגדי ים זה לכולם

איזה כיף שאפשר להיות גם צנועות וגם יפות, גם להנות מהחופש שלנו אבל לא לוותר על הערכים שלנו. חוף הים הוא לכולן וכולם ואין יותר צורך שתוותרי על החוויה הזו. בחרי לך בגד ים שנוח לך ללכת איתו ותצאי להנות מהשקט האין סופי, השמש הנעימה והרוח המלטפת שיש לחוף הים להציע לך. לפעמים בגד אחד נותן לנו כל כך הרבה חופש ושמחה!  

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אופנה

החלקת יודיבה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את השיער שלכם לחלק, רך ומבריק, אתם חייבים להכיר את החלקת יודיבה. החלקת יודיבה היא החלקה מינרלית משקמת, שמבוססת על

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן