מצעד בגדי הים לגברים הכי סקסיים שראינו

תוכן עניינים

זה לא משנה אם אתה גולש, שחיין מקצועי או חובב מטקות.
מה שמשנה זה שהקיץ מתקרב ואתה צריך שיהיו לך בגדי ים חדשים בארון.
רגע לפני שאתה ניגש לחנות ומחפש את אותו הדגם של בגד הים שקנית בשנים הקודמות, כדאי שתקרא את מצעד בגדי הים שלנו כדי שתכיר בגדי ים חדשים וסקסיים שיאפשרו לך להיראות טוב כשאתה הולך לחוף עם חברים.

  1. תחתוני בגד ים ספורטיביים

אלו בגדי ים שמתאימים בעיקר למי מכם שבאמת עושים ספורט, ואין זה משנה אם מדובר בספורט ים או אחר. הם פשוט נראים טוב יותר על גברים ספורטיביים.
כדי להיראות הכי טוב בחוף, אתה צריך שיהיה לך לפחות בגד ים אחד כזה ועדיף שיהיה בצבעים כהים. אם אתה בזוגיות, כדאי שתציע לחברה שלך להצטרף אלייך ולקנות בגד ים בקיני חדש על הדרך. כך תוכלו להיראות יפים ונכונים ביחד.

  1. בגד ים מכנס קצר עם הדפסים

שימו לב ללהיט של עונת הרחצה הבאה – בגד ים קצר עם הדפסים. ככל שההדפסים יהיו יותר צבעוניים, כך בגד הים יהיה הכי וואו. למקרה שתהיתם, מדובר בבגד ים להיט שכבש את כל המלתחות, אפשר למצוא אותו גם במלתחת בגדי ים לנערות ונשים). להלן ההדפסים החמים ביותר שאנחנו ממליצים לכם לחפש בחנויות בגדי הים:

  1. פירות (בננות, תפוחים, תותים וכו')
  2. חדי קרן (כן, כן קראתם נכון)
  3. גולגלות
  4. פרחים וכו'
  5. בגד ים מעטפת

למקרה שטרם הכרתם את הסגנון, בגד ים מעטפת זהו בגד ים בגזרת תחתונים שאפשר לעטוף אותו לכל צד.
כך שבכל יציאה לים, בגד הים שלכם ייראה אחרת.
היתרון המשמעותי בבחירת בגד הים הזה זו העובדה שאינכם צריכים לקנות 3 בגדי ים  נוספים, בגד הים יאפשר לכם להיראות בלוקים שונים בכל פעם. עבור מי מכם שצריכים בגדי ים במידות גדולות, תוכלו למצוא את בגד הים הזה במגוון חנויות במידות S  ועד 5XL.
בטח תשמחו לשמוע שאפשר למצוא אותו גם במלתחות הנשים, ניתן למצוא אותו על אותם המדפים שבהם יש בגדי ים מחטבים (כן, זהו יתרון נוסף בבגד הים הזה עבור הקהל הנשי).
אם אתם אוהבים להיות מתואמים עם בת הזוג, זו ההזדמנות לקנות בגד ים מעטפת אחד לך ואחד לה. רק תעשו טובה ותשימו לב שאתם בוחרים בשני צבעים שונים, יש גבול לקיצ'יות.

עד כאן מצעד בכדי הים הסקסיים ביותר שראינו על המדפים.
אנחנו מקווים לפגוש אתכם בחופי הים בעונה הקרובה עם אחד מבגדי הים הללו (לפחות).
רגע לפני שתגיעו לים עם בגדי הים מהמצעד שלנו, חשוב שתכינו את עצמכם מראש לגל המחמאות שצפוי לתקוף אתכם ופשוט תיהנו ממנו.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אופנה

החלקת יודיבה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את השיער שלכם לחלק, רך ומבריק, אתם חייבים להכיר את החלקת יודיבה. החלקת יודיבה היא החלקה מינרלית משקמת, שמבוססת על

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן