השקעת בחברה שלך, לא תשקיע בנוחות שלך?

תוכן עניינים

חשבת פעם מהו הכיסא הנכון שמתאים לצרכים שלך? או מה הם הצרכים שלך ברגע שאתה צריך לבחור לעצמך את הכיסא המושלם? אז מזל שהגעת הנה!

במאה הנוכחית אנחנו מבלים זמן רב יותר בישיבה יותר מכל פעולה אחרת. זמן לא רב לאחר שלמדנו ללכת ולעמוד על רגלינו, אנחנו עוברים לכיסא התלמיד, בבית אנחנו עוברים לכיסא המחשב ולחלקינו אף מגיעים לכיסא המנהלים. זה רגע מכריע בחיינו המקצועיים אבל אל נא עלינו להזניח את הדבר החשוב ביותר ברגע זה והוא – הבריאות שלנו. למעשה, הבריאות שלנו חשובה לנו בכל רגע בחיינו. לכן, ברגע שנדמה שיש הרבה מאוד דברים ואירועים חשובים בחיים שצריך להתמודד איתם – הכיסא שעליו אנחנו יושבים עליו חשוב לא פחות. 

החומר והטקסטורה

החומר ממנו הכיסא יהיה עשוי הינו ללא ספק פרמטר מכריע. ישנם מספר אפשרויות ולכל אחת את היתרונות והחסרונות שלה. ראשית, כיסא מבד. המשענת והמושב של כיסא זה עטופים מבד וזהו הכיסא הפשוט ביותר ומתאים לכל כיס. שנית, כיסא מעור, כיסא שמשווה מראה יוקרתי ומפואר ומתאים בדרך כלל למשרד מנהלים. שלישית, כיסא עשוי רשת. משענת של כיסא זה בדרך כלל גבוהה ועשויה מרשת אשר מאפשרת ישיבה נינוחה. 

רמת הנוחות

לאחר שדיברנו על הסטייל צריך לדבר על הדבר החשוב אף יותר – נוחות. מבלי לזלזל במקומה וכבודה של האסתטיקה, כולנו יודעים שלא משנה כמה יפה ומעוצב יהיה הכיסא, אם נחזור בסוף היום עם כאבי גב, גם הכיסא הכי יפה יאבד מקסמו. חשוב לבחור בכיסא אשר יספק את התמיכה המקסימלית למערכת השלד. בכיסאות האורתופדיים כיום ישנם אפשרויות מגוונות לכיוונן והתאמה, כך שכל אדם יוכל למצוא את הכיסא עם המערכת שמתאימה לו באופן המיטבי ביותר. בעת בחירת הכיסא, חשוב להתחשב במספר פרמטרים כגון- כיוונון הכיסא ושינוי הגובה, משענת עם קשתיות מובנת, משענת מתנדנדת בכיסא ועוד. חשוב לציין שמגוון האפשרויות הינו רחב לכן חשוב להכיר ולהבין את הצרכים שלנו. למשל, מה הם המגבלות שלי? האם יש לי אזורים רגישים בגב? לשאול את עצמנו שאלות מקדימות טרם ההליכה לחנות עלולה להקל לנו על הבחירה.

לסיכום, בשביל למצוא את הכיסא המושלם, צריך לכתת רגליים בין החנויות אבל התוצאה היא נוחות מקסימלית ועלייה באיכות החיים.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן