כסאות המתנה- חשיבות יצירת מרחב המתנה נעים ללקוח

תוכן עניינים

רק אם באמת חשובה לכם הדעה של אנשים אחרים עליכם וחשוב לכם הרושם הראשוני שאותו תקבלו, לא בהכרח אישית עליכם, אבל לדוגמא על החברה אשר אותה אתם מייצגים בכבוד או את העסק שבו אתם שותפים. כמה כיף ונעים להגיע אל מקום חדש ולזכות לקבלת פנים שהיא אכפתית מאוד וחמה, וזה ממש לא חייב להתבטא רק במילים  כשאתם יכולים לעשות את זה בקלות בעזרת הצבה של כסא המתנה איכותי ויעיל בכניסה אל העסק שלכם או למשרד שלכם. אם יצא לכם במקרה פעם אחת כשאדם הגיע אליכם אל העסק, ונאלץ להמתין לכם כמה דקות קצרות או ארוכות לפני שנכנס אליכם לפגישה, זה אומר שאתם חייבים כסאות המתנה איכותיים. תחשבו כמה לא נוח להגיע אל סיטואציה שבה אתם צריכים להמתין ועוד בעמידה, אפילו רק כסא אחד שהוא מספיק איכותי אשר יוצב במקום המתאים באמת, יעשה את העבודה בצורה מירבית.


כיסא איכותי לפגישות מוצלחות

טיפ חשוב, תמיד תסתכלו על המצב הפוך. תחשבו מה היה קורה לכם עם אותה הסיטואציה כאשר אתם הייתם יושבים נגיד בצד השני,  תחשבו כמה זה באמת היה משפיע עליכם אם הכיסא שלכם היה מתנדנד פתאום? או אם הוא היה קשה ממש ולא נוח? תתארו שהפגישה אשר אמורה להיערך לפחות שעה או שעתיים, אתם חושבים שהסיכויים של ההצלחה ישחקו לטובתכם? אתם בהחלט יכולים לענות לעצמכם כאן. לקוח אשר מגיע לפגישה וכבר ברגעים של ההמתנה נהנה לשבת על כסאות המתנה מרווחות ונוחות, ישמח יותר אפילו לקבל כסא נוח בנוסף בעת הפגישה. כשהנוחות היא באמת המרבית עבורו, הרמה של הריכוז שלו בפגישה שלכם תהיה הרבה יותר גבוהה, דבר אשר ישפיע באופן ישיר ויוביל גם לסיכויים של הצלחה מאוד גבוהים. מעבר לזה שחשוב שהלקוח שלכם לא ימתין יותר מדי שלא תטעו, אבל אם כבר  הלקוחות ממתינים אז שיהיה בנוחות מקסימלית, ונוחות שמגיע עם חומרי הגלם שהם האיכותיים ביותר שמרכיבים את הכיסא אשר אותו אתם תבחרו בהתאמה אישית.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן