זה הזמן לחדש את המלתחה – הקולקציה הצנועה של אייס-קיוב כבר כאן

תוכן עניינים

את חולמת על זה ולא מצליחה למצוא את זה? המלתחה המושלמת, שמצליחה לשלב בין הצניעות שאת מחפשת לבין בגדים שתהני ללבוש, ותרגישי איתם הכי יפה בעולם? אייס-קיוב הביאו את הבשורה: הקולקציה הצנועה כבר כאן… והיא משגעת!

הקולקציה הצנועה

בין אם את בוחרת בה מטעמי צניעות ודת, ובין אם את פשוט מתחברת ליופי המיוחד של הקולקציה הזו, אייס-קיוב קולעות למגוון רחב של טעמים בקולקציה החדשה שלהם, שמצליחה להביא את האופנה הצנועה צעד אחד קדימה: שמלות, חולצות, חצאיות ואקססוריז בדיוק כמו שאת חולמת.  

שמלות מרסל

אי אפשר להגיד "אופנה צנועה" בלי לחשוב על שמלות. אייס-קיוב שמים בצד את השמלות העתיקות שאת עשויה לדמיין בטעות, ומביאים לקדמת הבמה בקולקציה החדשה את המילה האחרונה של האופנה הצנועה: שמלות מרסל מעוצבות, מחמיאות ויפיפיות שיתאימו לכל גזרה.

השמלות הנוספות

לא רק שמלות מרסל זוכות לאור הזרקורים בקולקציית האופנה הצנועה החדשה, אלא גם שמלות הכפתורים המהממות ושמלות סריג מקסי שאי אפשר להתעלם מהן! בצבעים ובגזרות הכי אופנתיות, בשילוב עם הנעל הנכונה והאקססוריז המתאים, את הכי יפה שיש.

החולצות – עם חצאית או עם מכנסיים

בין אם את הולכת עם חצאית ובין אם את הולכת עם מכנסיים, קולקציית האופנה הצנועה מביאה עימה ליין חדש של חולצות צנועות: צווארון נשי מחמיא, שרוולים באורכים שונים, ואופציה לחולצות כפתורים או חולצות קשירה. תוכלי לבחור בין חולצות אלגנט מהממות לחולצות מחויטות שיתאימו לכל אירוע.

קולקציית האופנה הצנועה: החצאיות

קבלו אותן – החצאיות! בין אם מדובר בחצאיות ג'ינס ובין אם מדובר בחצאיות מחויטות, בהתאמה הנכונה לגזרתך ולחולצה שתבחרי להתאים, בוודאי תמצאי את החצאית המושלמת עבורך. ליציאה עם חברות, לעבודה או למפגש חשוב אחר, בין החצאיות המקסימות בטוח תמצאי את האחת שאת מחפשת.

לפני שהקור הטבעי הופך לקור מהמזגן…

קולקציית האופנה הצנועה של אייס-קיוב מביעה עימה בשורה גם בתחום הסריגים, הקרדיגן'ס והעליוניות. חפשי את הטאצ' הסופי שיהפוך את הלוק הכולל למושלם. 

עוד לא בחנת את קולקציית האופנה הצנועה של אייס-קיוב? מהרי לעשות זאת.

אהבתם את הכתבה? נשמח לשמוע את הביקורת שלכם:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

אופנה

החלקת יודיבה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את השיער שלכם לחלק, רך ומבריק, אתם חייבים להכיר את החלקת יודיבה. החלקת יודיבה היא החלקה מינרלית משקמת, שמבוססת על

קרא עוד »

אודות קול מגזין:

פורטל התוכן של קול מגזין מספר תכנים חדשים ועדכניים מדי יום! אנחנו מעלים לאתר כתבות בנושאים מגוונים. כאן תוכלו למצוא תוכן עשיר ומתעדכנים בנושאים כמו עסקים, קריירה, לימודים, לייף סטייל, אטרקציות ועוד! אל תשכרו להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי לקבל עדכונים שוטפים:

הרשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן